Manhunt 2

Spelet är - som jag skrev i min PS2 recension - helt ocensurerat och förståelsen för att de fick lov att censurera spelet är rätt.. stor. Åtminstone för min del. Vissa executions får första spelets executions att likna rena förskolelektionerna, damn! Grafiken är lite bättre än PS2an (om det är för att spelet är konverterat ifrån Wii vet jag inte), men den känns ändå föråldrad - men duger, helt klart.

Kontrollerna är bra, om vi bortser ifrån att jag inte riktigt gillade "hålla andan" funktionen där du ska dra musen i en liten ring. Problemet med det här är att man ofta råkar nudda ringens kant, vilket innebär epic failure för dig som spelare. För er som inte förstod: man blir upptäckt.

En grej som är med i PC versionen (och säkerligen Wii versionen med) men som inte är med i PS2 versionen är att du får ett betyg och sedan stats på hur du har skött dig på banan du precis har spelat igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0